Hotel REJS*** Władysławowo

recepcja@hotel-rejs.pl

tel.: +48 77 40 500

tel. kom.: +48 530 328 627

 

Regulamin wynajmu: pokoje i apartamenty noclegowe Hotel REJS Władysławowo

Regulamin określa zasady świadczenia usług oraz zasady przebywania na terenie Hotelu prowadzonego przez Grażynę Jakubowską jako przedsiębiorcę działającego pod firmą Hotel „REJS” Grażyna Jakubowska we Władysławowie przy ul. Hryniewieckiego 4 i stanowi integralną część umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokononanie rezerwacji, wpłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu.

Dokonanie wyżej opisanych czynności jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się przez Rezerwującego i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu, dostępnego na www.rejswladyslawowo.pl

Rezerwujący oznacza osobę dokonującą rezerwacji i najmu pokoju/apartamentu noclegowego w Hotelu, Hotel oznacza właściciela/dysponenta obiektu.

Regulamin obowiązuje Rezerwującego oraz wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu.

Regulamin jest dostępny w recepcji Hotelu oraz na stronie internetowej Hotelu.

  
Rezerwacja:

  1. Rezerwacji noclegu można dokonać w formie elektronicznej, telefonicznej lub pocztą tradycyjną.
  2. Za podanie prawidłowych danych w zgłoszeniu rezerwacyjnym całkowitą odpowiedzialność ponosi Rezerwujący.
  3. Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu wpłaty zadatku w wysokości 30% ceny pobytu wskazanej przez Recepcję Hotelu (zasada nie dotyczy pobytów na 1 dobę, od których jest pobierany zadatek w wysokości 100% oraz pobytów na dwie doby, od których jest pobierany zadatek w wysokości 50% ceny pobytu wskazanej przez Recepcję Hotelu). W przypadku uiszczenia przez Rezerwującego kwoty wyższej niż określona w sposób opisany w zdaniu poprzednim, cała wpłacona kwota traktowana będzie jako zadatek. Wpłaty należy dokonać na wskazany przez Recepcję rachunek bankowy Hotelu w terminie wyznaczonym w potwierdzeniu rezerwacji. Zaniechanie wpłaty w wysokości i terminie wskazanych przez Recepcję Hotelu jest równoznaczne z rezygnacją z rezerwacji. 
  4. Pozostałą kwotę za pobyt należy uiścić gotówką lub kartą płatniczą/kredytową najpóżniej w dniu przyjazdu w trakcie meldunku przed przekazaniem kluczy/kodów do pokoju/apartamentu. W przypadku dojazdów poza godzinami pracy Recepcji, całościowe rozliczenie za pobyt musi nastąpić najpóźniej do godz. 11.00  dnia następującego, tj. do końca pierwszej doby hotelowej.
  5. Ostateczne potwierdzenie rezerwacji otrzyma Rezerwujący w terminie 3 dni od dnia zaksięgowania płatności na rachunku Hotelu na wskazany adres e-mail lub numer telefonu w wiadomości sms.
  6. W przypadku rezygnacji Rezerwującego z rezerwacji, niezależnie od przyczyn, uiszczona kwota zadatku nie podlega zwrotowi.
  7. W przypadku dokonywania rezerwacji za pośrednictwem portali internetowych obowiązują zasady rezerwacji wskazane w regulaminie portalu.

Warunki najmu:

  1. Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy o godzinie 11.00 dnia następnego.
  2. Podstawą zameldowania w Hotelu jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamosci w sposób umożliwiający zameldowanie, Hotel uprawniony jest do odmowy zameldowania. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym przyjmuje się, że Rezerwujący zrezygnował z pobytu z przyczyn niezależnych od Hotelu, a Hotel uprawniony jest do zatrzymania wpłaconego przez Rezerwującego zadatku.
  3. W przypadku zaniechania opuszczenia pokoju/apartamentu do momentu zakończenia doby noclegowej w ostatnim dniu pobytu w Hotelu przez Rezerwującego lub osoby mu towarzyszące, Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy pozostawionych w pokoju/apartamencie do przechowalni bagaży na koszt i ryzyko osoby zajmującej pokój/apartament.
  4. Rezerwujący odpowiada materialnie za powierzone mienie, a akceptując niniejszy Regulamin oświadcza, że uiści koszty ewentualnych szkód powstałych z jego winy.
  5. Pokój/apartament nie może być udostępniany/przekazywany innym osobom bez uzgodnienia z Hotelem, nawet jeśli nie upłynął jeszcze okres, za jaki uiszczono należną opłatę za pobyt/nocleg w Hotelu.
  6. Rezerwujący zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Wynajmującego o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić Hotel na szkodę.
  7. Rezerwujący powiadomi Hotel o wszelkich szkodach, jakie wyrządzi w pokoju/apartamencie lub jego wyposażeniu.
  8. Rezerwujący zobowiązuje się do wykorzystywania pokoju/apartamentu wyłącznie do celów noclegowych.
  9. W pokoju/apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz urządzania imprez towarzyskich uciążliwych dla pozostałych gości Hotelu. W przypadku interwencji straży miejskiej, policji, Hotel może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, a Rezerwującego obciążyć opłatą w wysokości 2500 zł.
  10. Na terenie całego Hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz wyrobów tytoniowych (w tym papierosów elektronicznych). W przypadku złamania zakazu Rezerwujący uiści opłatę za dodatkowe sprzątanie (pranie tapicerek, zasłon, tekstyliów oraz ozonowanie pomieszczeń) w wysokości 2500 zł.
  11. W Hotelu oraz w pokoju/apartamencie należy przestrzegać zasad ciszy nocnej w godz. 22.00 - 7.00.
  12. Na terenie Hotelu obowiązuje zakaz trzymania zwierząt. Ewentualne odstępstwa w powyższym zakresie oraz zasady i odpłatność z tytułu przebywania zwierząt możliwe są wyłącznie na podstawie indywidualnych uzgodnień z Hotelem.
  13. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za mienie Rezerwującego i towarzyszących mu osób pozostawione w pokoju/apartamencie.
  14. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokoju/apartamencie obowiązuje zakaz używania przyrządów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia pokoju/apartamentu, za wyjątkiem maszynek do golenia, ładowarek telefonicznych, tabletów, komputerów.
  15. W pokoju/apartamencie nie może zamieszkiwać większa liczba osób niż wskazana w rezerwacji. Hotel zastrzega sobie prawo naliczenia opłaty dodatkowej w wysokości 400 zł za każdą dodatkową osobę za każdy dzień pobytu, w przypadku stwierdzenia przekroczenia liczby osób wskazanych w rezerwacji.
  16. O każdej utracie kluczy/kodów do pokoju/apartamentu należy niezwłocznie powiadomić Recepcję Hotelu.
  17. Ruchomości pozostawione przez wyjeżdżającego gościa Hotelu w pokoju/apartamencie są przechowywane przez Hotel przez okres 7 (siedem) dni od dnia wyjazdu gościa na koszt i ryzyko gościa. O pozostawieniu rzeczy i możliwości ich odbioru Hotel powiadomi gościa. Po upływie ww. terminu ruchomości pozostawione w Hotelu uznaje się za porzucone.
  18. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności spowodowane czasowym brakiem wody, ogrzewania, energii elektrycznej, itp. z przyczyn leżących po stronie dostawców mediów.
  19. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególnosci zakłócenia pobytu innych gości, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie naruszającej. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu Hotelu. Osoba dopuszczająca się naruszeń, w przypadku koniecznośći opuszczenia Hotelu przed upływem terminu objetego rezerwacją, nie otrzyma zwrotu uiszczonych na rzecz Hotelu środków.

Warunki odstąpienia i rezygnacji:

  1. W przypadku rezygnacji Rezerwującego z pobytu w Hotelu w trakcie jego trwania z przyczyn niezależnych od Hotelu, Rezerwujący zobowiązany jest do zapłaty za cały pobyt zgodnie z rezerwacją, a w przypadku, gdy opłata została już uiszczona, kwota za nie wykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
  2. Osoby, które w ustalononym w rezerwacji dniu przyjazdu nie stawiły się w Hotelu do godz. 18.00 uznaje się za osoby, które zrezygnowały z pobytu z przyczyn niezależnych od Hotelu. W przypadku opisanym w zdaniu poprzednim uiszczony zadatek nie podlega zwrotowi, a rezerwacja zostaje anulowana w następnym dniu o godzinie 11.00. Ewentualne dojazdy do Hotelu po godzinie 18.00 lub poza godzinami pracy Recepcji każdorazowo wymagają indywidualnego uzgodnienia z Recepcją Hotelu.
  3. Rezerwujący do rozpoczęcia pierwszej doby hotelowej objętej rezerwacją może odstąpić od umowy zawartej z Hotelem w ramach dokonanej rezerwacji poprzez oświadczenie przesłane Hotelowi, za zapłatą odstępnego w kwocie odpowiadającej wysokości uiszczonego przez Rezerwującego zadatku. Kwota odstępnego zostanie potrącona ze świadczeń pieniężnych wpłaconych przez Rezerwującego tytułem zadatku.

Zasady przetwarzania danych osobowych przez Hotel dostępne są na stronie internetowej www.rejswladyslawowo.pl . Korzystajac z usług Hotelu Rezerwujący oraz towarzyszące mu osoby potwierdzają, że zapoznały się z ww. informacjami.

 

 

......................................................................................................................................

 

Klauzula informacyjna dane osobowe

W związku z obowiązkiem wprowadzenia i stosowania się do zapisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO informujemy Państwa, że:

I. Administrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Hotel REJS, ul. Hryniewieckiego 4, 84-120 Władysławowo, NIP 958 045 34 66,  nr telefonu: 58 77 40 500, e-mail: recepcja@hotel-rejs.pl

II. Inspektor Ochrony Danych

Nie wyznaczyliśmy Inspektora Danych Osobowych.

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu przedstawienia oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, prowadzenia korespondencji, a także realizacji umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych może być wyrażona przez Pana/Panią zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), konieczność podjęcia działań na Pana/Pani żądanie osoby (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub też cele związane z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora.

IV. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe wynikające z umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową
(nie dłużej jednak, niż przez okres 10 lat).

V. Odbiorcy danych

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

 

VI. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

• prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
• prawo do przenoszenia danych;
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Przetwarzanie Pani/Pana danych jest konieczne do przedstawienia oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, prowadzenia korespondencji, a także realizacji umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem.

VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

W procesie wykonywania umowy nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany. Pani/Pana dane osobowe nie są przez nas profilowane

Kliknij tu, by odwiedzić wizytówkę Hotel Rejs *** Władysławowo na Facebooku.